Wilt u uw zoon of dochter aanmelden voor kinderfysiotherapeutisch onderzoek e/o begeleiding, vul dan de velden onder de knop ‘inschrijven’ in. Met de knop ‘inloggen’ kunt u uw reeds gemaakte afspraak nazien.

Rianne Mosterd – van der Meijs
bereikbaar per email op: info@kinderfysiotherapiemaasland.nl

aanwezig: maandag, woensdagavond, donderdag

Rogier Schomaker
bereikbaar per email op: rogier@kinderfysiotherapiemaasland.nl

aanwezig: dinsdag, woensdag, vrijdagochtend

Hygiënemaatregelen i.v.m. het Coronavirus
Let op: i.v.m. het Coronavirus en daarmee de beheersmaatregelen van het RIVM, de overheid en volgens de richtlijnen van onze beroepsgroep het KNGF/NVFK voeren we na uw online inschrijving (zie hierboven) de intake via een digitale vragenlijst uit.
Indien het kind en het gezin van het kind gezond zijn, kan behandeling op de praktijk plaatsvinden. In geval dat er ziekteverschijnselen zijn, voeren we de behandeling via video-consult uit. Behandeling op de praktijk vraagt wel om voorzorgsmaatregelen (zie ook de video hieronder):

• Geen handen schudden;
  • Zorg dat u of uw kind zo min mogelijk gebruik hoeft te maken van het toilet op de praktijk;
  • Neem indien nodig een eigen badhanddoek mee voor behandeling op de behandeltafel of oefeningen op de mat;
  • Was uw handen en de handen van uw kind op de praktijk bij binnenkomst en vertrek;
  • 1 persoon per fysiotherapeut, voor kinderfysiotherapie betekent dit dat er maximaal één begeleider met uw kind mee mag naar de praktijk;
  • Hoest en nies in uw elleboog en leer uw kind dit ook indien mogelijk;
  • Houd 1,5 meter afstand van andere patiënten in de wachtruimte en waar mogelijk, als ouder/ begeleider ook van de kinderfysiotherapeut;
  • Bij griep of andere luchtwegklachten komen u en uw kind niet naar de praktijk en mailt of belt u zo tijdig mogelijk af.
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt